poniedziałek, 14 lipca 2014


Wchodzę dziś na wagę a tam - 53,2 kg. Nie uwierzyłam. Weszłam jeszcze raz i było to samo ;). W sumie to się ciesze bo już dawno tyle nie warzyłam. Miałam okropny rok przez który bardzo przytyłam a teraz pierwszy raz od dawna widzę jakiś postęp. Wiem, ze to tylko kropelka w morzu ale z każdym sukcesem jestem coraz bliżej mego celu ;)


A to efekt dzisiejszych ćwiczeń na orbitreku ;) - jestem bardzo z siebie dumna ^^
Ale muszę wam powiedzieć, ze te ćwiczenia są trochę jak narkotyk - jak się zacznie to nie chce się przestać :P. Ja miałam ćwiczyć 30 min a tutaj.... 
Niesamowite było też uczucie po zejściu z tej maszyny bo czułam się tak lekko, nogi miałam takie leciutkie - czułam się jakbym latała nad ziemią ;)

Czas: 65 min 25 sKcal spalone: 624!



Trzymajcie się chudo moje kochane :***

9 komentarzy:

  1. Super waga oby tak dalej ! :** Fantastycznie z tym orbiterkiem ! <3
    Trzymaj sie <333

    P.S. Prosze, wylacz weryfikacje obrazkowa bo na dluzsza mete jest ona bardzo uciazliwa... Z gory dziekuje :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo :D Pięknie dałaś sobie radę z ćwiczeniami. Gratuluję również spadku wagi :) Oby tak dalej, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. noo gratuluje wagi, super <3 wooo tez chce tak sb cwiczyc jak Ty, ale nie mam chyba mozliwosci ;/
    trzymaj sie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No no wreszcie postęp, gratuluję <3 Zazdroszczę orbitreka, też bym chciała ;D Powoli do celu, oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wagi! Fajnie że wciągają Cię ćwiczenia. Trzymaj tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Gratki kochana, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no pięknie, teraz to może być tylko lepiej :)
    powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOO, moje gratulacje! Trochę dumna, ja bym na Twoim miejscu ociekała dumą, hahah!:D Zazdroszczę tylu spalonych kalorii, chyba muszę sie wybrać na orbitreka, nigdy nie byłam:O
    Idzie Tobie super, trzymaj sie.:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju gratuluję spadku wagi, oby tak dalej ;)
    Chciałam się zapytać, czy wie ktoś może ile bym schudła na diecie jednodaniowej (jedząc kanapki z masłem orzechowym) przez tydzień(?) + biegałabym 3-4 razy w tygodniu przez ok 45 min

    OdpowiedzUsuń