środa, 16 lipca 2014

Trochę motywacji ^^

Kochane mam nadzieje ze sie trzymacje bo ja staram sie nie poddawać ;). Różnie mi to wychodzi ale jeśli zawale to daje sb po głowie i żyje dalej. Nawet nie wiecie jak jestem ciekawa mojej wagi po wakacjach... Czy sie nie załamie? Czy sie nie poddam? Czy osiągnie cel? To wszystko bd wiadome juz za 6 tygodni - ach jak ten czas leci....
Mam nadzieje, ze u was wszystko dobrze - niestety nie jestem w stanie codziennie odwiedzić wszystkich blogów ale mam nadzieje ze ten stan nie utrzyma sie długo. Trzymam za Was kciuki kochane :***

A teraz trochę motywacji ^^


8 komentarzy:

  1. jestem u Ciebie pierwszy raz, ale z chęcią będę Cie odwiedzać:*
    też mam 15 lat i wierze, że uda nam sie dojśc do perfekcji
    trzymaj sie

    perfect-and-skinny-barbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super skarbie! Walcz i sie nie poddawaj ! :**
    Trzymaj sie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno po wakacjach się okaże, że Twoja praca dała efekty, trzymam kciuki ^^ Btw nieźle mnie zmotywowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jestem pewna, że Twoja ciężka praca nie idzie na marne! Jeszcze trochę i liczby nie będą Ci potrzebne by stwierdzić jak wiele osiągnęłaś, bo sama w lustrze zobaczysz "przemianę". 3maj się skarbie! Pozdrawiam Twoja *Black Melody* ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega motywacja <3 wpadaj częściej plisss ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. przedostatnie zdjęcie, jejku ♥ chciałabym już być taka opalona.
    mam nadzieję, że do końca wakacji będzie super i we wrześniu w szkole pokażesz się jako nowa, lepsza Ty :) ja też mam taką nadzieję w stosunku do siebie.
    powodzenia ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy na forum dla osób odchudzających się, zmagających się z ED.
    www.thinspiracja.pun.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczysz, po wakacjach będziesz miała wymarzoną sylwetkę. Będziesz wspominać, jak się zastanawiałaś co i jak będzie. Potrzebne Tobie jest tylko do spełnienia tego samozaparcie, motywacja i chęci. To nie dużo, uda się Tobie! Motywacje wspaniałe, po wakacjach to Ty będziesz dla siebie właśnie taką motywacją. Trzymam kciuki, powodzenia.:*

    OdpowiedzUsuń