niedziela, 13 lipca 2014

Dziś waga: 53,4 kg

Dawno nie pisałam. To dlatego, że miałam kryzys. Przezwycienżyłam go 2 dni temu ale jakoś tak głupio mi było......... Przepraszam. Teraz staram się za wszelką cenę osiągnąć cel. Myślę, że niedługo napisze tu mój plan działania. Mam 6 tygodni żeby schudnąć min 5 kg. Wiem, że dla wielu z was to nie byłoby problemem ale ja chyba nie jestem tak silna. Proszę jeżeli możecie napiszcie mi ile powinnam jeść waszym zdaniem by w miarę szybko osiągnąć ten cel? Ile czasu by wam to zajęło?
z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi moje Kochane :***


14 komentarzy:

  1. Wszystko zalezy od Twojego metabolizmu;)
    W sumie kalorie nie sa tu najwazniejsze, tylko to co jesz.
    Jak najwiecej warzyw. Zapychaja, sa zdrowe i nie przytyjesz:)
    Powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że jesteś :) Wychodzi na to że potrzebujesz tak średnio chudnąć 1kg tygodniowo. Ja w 2tyg schudłam 4kg. Po prostu nie jem słodyczy, mięsa, pieczywa i po godzinie 18. Staram się nie więcej niż 500 kcal. Nic specjalnego. Trzymam za Ciebie kciuki :) Dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj masz dokładną rozpiskę: http://madam-perfection.tumblr.com/post/84021437732/ifuxkinghatemyself-so-happy-i-found-this-its

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najwiecej warzyw, owoce najlepiej do 14, zero smazonego, malo miesa, duzo wody i herbaty, jak najwiecej wszelakiego ruchu, w sumie nic wielkiego, ale mi pewnie zajeoby to w cholere czasu bo nie jestem na tyle silna ;/
    a spodniczke kochanie kupilam na szmatach za cale 7zl xd ale byla nowa, niezniszczona, wiec why not ? xd ale sa bardzo podobne w pull&bear, new yorkerze i innych sieciowkach, ale wiem, ze w pull&bear, bershka czy stradivarius to tam na pewno znajdziesz ;* tylko ty wydatek rzedu 60-80 zl, niestety ;/
    trzymaj sie kochana i nie zalamuj porazka, jestem z Toba ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to co, że za 7 zł skoro była nowa to ;)..... Ale ona jest na serio super :***

      Usuń
    2. haha dziekuje bardzo, milo to slyczec kochanie ;*

      Usuń
  5. Mi 5 kg w najlepszym wypadku zajęłoby około 2 i pół miesiąca. W najgorszym, czyli w chwili obecnej około 5 miesięcy. Nie bardzo wiem co doradzić w kwestii jedzenia. Gdybym chciała tyle schudnąć, pewnie postawiłabym na warzywa, płatki owsiane, cytrusy, nabiał, chrupkie pieczywo i czerwoną herbatę. Poza tym dużo wody i jeszcze więcej ruchu. Szczególnie ćwiczenia na przyspieszenie metabolizmu. A jeśli masz możliwość spróbuj diety ośmiogodzinnej. Z tego co pamiętam byłam z niej w miarę zadowolona.
    Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć cel. Jestem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też celuję w utratę około pięciu kilogramów, najbardziej ucieszę się z ośmiu. podrzucam link do aplikacji pozwalającej obliczyć, ile spalisz przyjmując określoną ilość kalorii na dzień, jednak uważam, że nie ma co w to wierzyć. mi kiedyś udało schudnąć się właściwie bez wysiłku w miesiąc cztery kilo, bo po prostu zamieniłam normalny obiad na warzywa na patelnie. uważam, że spokojnie dasz radę zrzucić to planowane pięć zdecydowanie szybciej, niż do końca wakacji! przede wszystkim litry wody, dużo warzyw, raczej nie smażyć i trochę się ruszać. damy radę!

    www.losertown.org/eats/cal.php

    i pozwolę sobie zareklamować nowy adres bloga:

    true-deprivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana :** kazdy organizm jest inny i inaczej funkcjonuje :) mysle, ze jesli chcesz schudnac 5 kg w 6 tyg wystarczy jesc mniej niz tysiac lub jedna z diet np HSGD albo SPD :))

    Trzymaj sie :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że do 900 w weekendy do 1000 kalorii. Ważne, żeby było w miare zdrowo, a nie głodówka, która i tak skończy się napadem. Może HSGD? Nawet jeśli średnio chudłabyś w tydzień 1.5kg to 6tyg to aż 9 kilo! Schudniesz bez problemu. Trzymam kciuki i powodzenia.:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cel jest do osiągnięcia bez rygorystycznych diet. Nie będzie efektu jojo pod jednym warunkiem: będziesz jeść dostatecznie dużo. Odrzuć diety SGD, glodowki i tym podobne. Tak na prawde najlepsza dieta jest MŻ - mniej żreć. Jesz to co zawsze tylko w mniejszej ilosci. Najlepsza ilosc kalorii to 1000-1200. I koniecznie jedz sniadanie w ciagu godziny po przebudzeniu (jego brak spowalnia metabolizm na reszte dnia). Oraz jedz male posilki co 2-3 godziny. Odrzuc rady typu "nie jedz po 16/jedz tylko rano" bo to najgorsze pierdoly a stosowanie sie do tego powoduje znaczne spowolnienie metabolizmu co prowadzi do szybkiego powrotu straconych kilogramow. Tak na prawde dosc znane zalecenie "nalezy jesc do 18" jest sugestia dla kogos kto chodzi spac o godzinie 22 bo tak na prawde chodzi o to, by ostatnj posilek zjesc po prostu 4 godziny przed snem. Jesli zjesz go np o 16 a pojdziesz spac o polnocy to stracisz szanse na podtrzymanie tepa metabolizmu. Spowolni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jak odrzucisz wszystko co niezdrowe i zaczniesz ćwiczyć, to 5 kg schudniesz bez problemu :) Grunt to się nie poddawać :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ćwiczyłąm pół godziny, jadłam 1500 kcal i schdłam 5kg w 5 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jesteś! W 6 tygodni na pewno stracisz 5 kg, tylko troszkę kontroli i będzie git :P
    Powodzenia ~

    OdpowiedzUsuń