poniedziałek, 30 czerwca 2014

Dziękuje wam za wsparcie. Jesteście cudowne.

 Zawsze kiedy się podłamuje uświadamiacie mi kim jesteś i kim chce być. 

Wsparcie z waszej strony jest dla mnie nie ocenioną pomocą. Wiem, że zawalam ale od teraz będę się bardzo mocno starać. Bycie motylkiem nie jest łatwe. Osiągnięcie celu wymaga poświęceń. Jednak trzeba pamiętać o efektach. W końcu ,,nikt nie mówił, że będzie łatwo - mówiono, że będzie warto" :)
Trzymajcie się kochane. Ufam, że wasza siła woli jest większa od mojej. Ja jednak uroczyście obiecuję, ze NA PRAWDĘ będę się starać. :)



 A oto coś co często podtrzymuje mnie na duchu :)

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że szybko się to nie powtórzy kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna piosenka.
    słucham jej i słucham, dziękuję Ci za nią
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapamiętam sobie tą obietnicę, trzymam za słowo! ;3 Oby Ci szło jak najlepiej, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo mam nadzieje, ze dotrzymasz obietnicy ! bede cie tu pilnowac <3
    trzymaj sie cieplutko kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć. silna wola? moja gdzieś uciekła, ale dam radę ^^ nowa praca nowa szkoła! nowa ja.
    zapraszam motylku do siebie http://kiriday.blogspot.com/
    ja schudłam już 25kg a tobie ile się udało?

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj sie, bede Cie pilnowac ;)

    annies-road-to-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś dotrzymała obietnicy :) Pamiętaj, Twoje marzenia są tego warte!

    OdpowiedzUsuń