niedziela, 29 czerwca 2014

Dzień: 29.06.2014
Waga: 53,6 kg

Tak się zastanawiam - nad moją wagą.
Część z was napisała mi, że mam ładną/dobrą/fajną wagę.
A ja się tak zastanawiam, że przecież jestem gruba jak beka.

Czy wy brałyście pod uwagę wzrost jaki mam? - przecież jestem strasznie niska tylko 163 cm.
Jeżeli dziewczyna która ma 175 waży 53,5 to już jest coś ale jeżeli taka niska osoba jak ja - TO JEST STRASZNE!!!

W końcu mam wszędzie tłuszcz - ramiona, brzuch i najgorsze uda
Jestem obrzydliwie gruba a co najgorsze idą wakacje - a ja nie mam odwagi wskoczyć w kostium kąpielowy. Szkoda, ze nie wyglądam tak:











4 komentarze:

  1. Chętnie oddałabym Ci moje dziesięć cm. Widzisz ja z kolei chciałabym mieć 160 cm.
    No ale cóż. Zawsze chcemy to czego nie mamy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wiem jak wyglądasz. Mam taką samą wagę i wzrost. Źle nie jest, ale dobrze też nie. Nie wiem jak tobie, ale mi marzy się 45 kg. To musi być piękne.
    Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co masz na myśli. Ja osobiście jestem 5cm wyższa, ale 53 kg by mnie nie satysfakcjonowało. Uważam, że waga z którą mogłabyś się czuć dobrze, że jakieś 45kg. Oczywiście to kwestia indywidualna, ale ja mając tyle wzrostu pewnie dążyłabym do 45kg : )
    Poza tym i tak gratuluję, bo najważniejsze, że widać efekty Twojej ciężkiej pracy. Nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz ja mam 164cm a i tak uwazam, ze masz bardzo fajna wage :c ;* dlatego nie przejmuj sie tak, bo jest naprawde okey ;* wiele oddalabym za taka wage :c ale w zupelnosci wiem co czujesz, bo ja wazac 47kg chcialam mniej :c
    trzymaj sie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń