środa, 18 czerwca 2014

Dzień: 19.06.2014 - ocena 2+

Waga: 54,3 - 100g więc niż wczoraj :'((((

Jedzenie: 
- jest 10 a ja już zjadłam jakieś 600 kcal - co jest ze mną????
- pasta jajeczna + bułka - pewnie ok 500/600 kcal - naprawdę niewiem
- duuuuuuuuuużo truskawek
- duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo ciasta - może nawet do 1000kcal
- pasta jajeczna + bułka - 600 kcal

KURWA czemu nie mogę ogarnąć się z tym jedzeniem!
Ocena: 2

Płyny:
- 3 l wody
Ocena: 5

Ćwiczenia:
- skalpel Chodakowskiej - pod tym względem jestem z sb baaaardzo dumna bo po raz pierwszy zarobiłam wszystkie ćwiczenia bez jakiej kolwiek przerwy i zawalenia :)))

Ocena: 3




1 komentarz:

  1. Witaj :*
    Jeżeli do końca dnia zjesz niewiele, to i tak schudniesz. A tak duże śniadanie będzie miało pozytywny wpływ na Twoją przemianę materii :*
    Obserwuję i jestem z Tobą. :*
    zycie-mnie-boli.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń