niedziela, 15 września 2013

Mam motywacje ale brakuje mi wytrwałości. Zawaliłam SGD - po całości. Może było dla mnie wtedy za wcześnie? Teraz ten tydzień poświecę samemu jedzeniu warzyw i owoców.
 Oto moje plany:
- warzywa
- owoce
- woda, herbata, kawa (ale bez cukru)
- papierosy (tu się nic nie zmienia)
- ostatecznie 1 kanapka - tylko w konieczności
- zero słodyczy, ciastek, cukru
- zero mięsa

Posiłki:
Śniadanie:
-nw czy bd chodziła, postaram się nie chodzić - w pokoju napiję się herbaty/kawy
W szkole:
-około 2 jabłek - nw jak to bd w praktyce
-może ta jednak kanapka
- nie mogę ani razu iść na obiad!!!
Podwieczorek:
- postaram się nie chodzić (chyba, że po jabłka)
Kolacje
- niestety muszę na nią chodzić, ale muszę się zawziąć i jeść na niej tylko jabłko!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz