sobota, 31 sierpnia 2013


 - sałatka z pomidorem, sałata i cebulą - ok 35 kcal

 - kanapka z szynką i....Ketchupem - ok. 100 kcal
 - zupa - 83 kcal
- jabłko
- chrupki - 150 kcal
- kotlet - 250 kcal
- 2 pierogi - 180 kcal
- czekolada - 40 kca;

= 838 kcal!!!!!!!!!!!!!!!!/650 kcal -  kurwa. Jaka ja jestem beznadziejna. Nie potrafie nie jeść. Staram się, cholernie ale mi nie wychodzi. Gdy nie ma mnie w domu mogę nie jeść nawet cały dzień - nie czuje tego. W domu jednak przeczyszczam systematycznie lodówke. NIe umiem się opanować. Jeszcze moja babcia co chwile podtyka mi coś pod nos. Kłócę się z nią. Ona daję mi spokój ale potem to ja już nie wytrzymuj. Mam tak tego cholernie dosyć!!!! Prosze, błagam niech mi ktoś pomoże. Musi mi się udać. Cholernie tego potrzebuje, boję się, że sama nie dam rady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz