niedziela, 30 marca 2014


Hejo :). Piękną pogodę mamy dzisiaj.
Chciałam pojeździć na rowerze ale najpierw myślałam, że nie znajdę czasu, teraz próbuje się uczyć - chociaż nie wychodzi. Za trzy tygodnie egzamin, jestem tym strasznie zdenerwowana ale mam nadzieję, ze się wszystko ułoży ....
Wydaje mi się, że schudłam. Waga rano pokazała 53.5 kg - a to by znaczyło ze schudłam 2 kg!
Ale teraz jak się ważyłam jest znacznie więcej - no bo zjadłam sporo. Jedyne pocieszenie to, że były to same zdrowe rzeczy ...
Wgl ta waga jest jakaś dziwna ale kupiłam ją za 30 zł w Carrefourze. Więc w sumie czego tu się spodziewać.... No cóż chyba bd musiała zainwestować w jakąś porządniejszą bo ona na serio się często psuje. Kiedyś było tak, że pokazała mi 10 kg mniej niż ważyłam w rzeczywistości a za chwile pokazała normalną wagę .... Ehhhhh tak już jest -  jak się badziewie kupi to badziewie się ma.
Trzymajcie się kochane i korzystajcie z pięknej pogody  :****

Piękne nogi ! :)

4 komentarze:

  1. Ja osobiście już mam dość tych egzaminów. Przez ostatnie kilka lat nie słyszę nic innego jak "to będzie na egzaminie!", "ucz się, bo oblejesz egzamin!", "to zadanie było na egzaminie w xxx roku!". Okropność.
    Trzymam za Ciebie kciuki, kochana. Będę obserwować Twoje poczynania. c:

    Trzymaj się chudo! :*
    http://shannon-proana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję spadku wagi ! <3
    A wagę to chyba rzeczywiście musisz kupić jakąś "porządniejszą" a nie badziewie :D Chociaż to zależy na co się trafi, ja kupiłam za 50 zł i od 3 lat działa bez zarzutów także wiesz...
    Powodzenia Słońce *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja waga np. wskazywała porządną wagę do 75 kg. ^^ . no wiadomo, dla mnie to nie problem, ale np. dla innych... :D
    A Tobie gratuluję spadku wagi! :*
    Trzymaj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję spadku wagi <3
    Ucz się, bo warto.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń