sobota, 18 kwietnia 2015

Jedna z lepszych motywacji jakie widziałam <3
Jestem taka wkurwiona jak nigdy. Wytrzymałam do 16 a potem to już po równi pochyłej. Myślałam, że zjadłam mniej ale potem policzyłam kcal.
 MUSZE OD SB WIĘCEJ WYMAGAĆ!

Trzymajcie się chudo mam nadzieje, ze wam poszło dziś lepiej niż mi :***

Nie ma dziś tabeli. Nie mam na to siły.
BILANS
- bułka ze słonecznikiem -220 kcal
- 250 pomidorków cherry - 50 kcal
- lion - 200 kcal
- wrzywawana parze - 105 kcal
-2 białka z jajka - 40 kcal
- 3 plastry wędliny - 100 kcal?
- kromka chleba - 100 kcal?
- energetyk - 5 + 15 = 20 kcal

= ok 800-900 kcal

5 komentarzy:

  1. Bądż silna ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. korzystaj z ilewazy.pl
    będziesz miała pewność ile tak naprawdę jesz tych kalorii :)
    powodzenia
    zapraszam
    http://nie-wiem-jak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miśku zawsze mogło być gorzej. Widzę, że ustaliłaś sobie limit 1000 kcal więc teoretycznie wszystko jest w normie. No może ten Lion jest tu zbędny, ale przecież następnym razem będzie lepiej! Śle buziaki *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans nie jest wcale taki zły, tylko liona i energetyka mogłaś sobie odpuścić, ale poza tym wszystko w porządku, zdrowo i mało kcal ;). Powodzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. 900 kcal to nie dużo.
    trzymaj się.
    lalka-z-porcelany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń