poniedziałek, 13 kwietnia 2015


A oto tabelka na jutro - trzymajcie za mnie kciuki :***


CHCESZ TEGO? NAPRAWDĘ TEGO CHCESZ? WIEC ZAMIAST ŻREĆ, ZAPAL PAPIEROSA, POĆWICZ, NAPIJ SIE WODY LUB HERBATY, ZRÓB COKOLWIEK, TYLKO NIE JEDZ!!!


Dzień - zielony! :D


Plany
Głdówka, woda, cola, kawa, herbata, energetyk
Data:
14.04.2015
Waga:

Zjedzone kcal:
0 kcal / 10 kcal z energetyków
Cwiczenia:
 - 
Papierosy:
 4 
Woda:
dużo
Aspiryna:
Nie
Dokładny opis posiłków

Posiłek 1 - godz 7:00
X
Posiłek 2 - godz 13:20
X
Posiłek 3 - godz  16:00
X
Posiłek 4 - godz 18:00
X




2 komentarze:

  1. kochana nie wiem czy ja dawałam Ci to wsparcie i motywacje, nawet nie wiem czy mnie pamietasz, ale wiedz, że ja nadal tutaj jestem :') co prawda mialam mała przerwe, ale to byla tylko przerwa od bloga i glodzenia sie
    trzymaj sie, damy rade :*

    OdpowiedzUsuń