niedziela, 18 maja 2014

Tak jak mówiłam orbitrek - 45 min - ok 312 kcal.
Dobre chociaż tyle :)


5 komentarzy:

  1. Pięknie! Co do chromu, który mi poleciłaś, to już kiedyś go próbowałam, ale dał odwrotny efekt. Tak mi się chciało słodkiego, że myślałam że nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie <3 Przecież to bardzo dużo! Rób tak codziennie, a będziesz chudnąć w oczach. Trzymam za Ciebie bardzo mocno kciuki.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy, chociaż najmniejszy ruch dużo nam daje. A jeśli ćwiczysz codziennie to efekt masz gwarantowany :)
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest, hehe!
    Ja jakoś na razie nie mam chęci na ćwiczenia, ehh.
    Powodzenia! =*

    http://please-fulfill-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)
    mam nadzieję, że po tej długiej drodze uda ci się w końcu osiągnąć tą idealną wagę.
    3mam za Cb kciuki!
    chyba-motylek.blogspot.com
    zaczynam i szukam wsparcia :x

    OdpowiedzUsuń