niedziela, 18 maja 2014


Hej kochane :***

Dawno nie pisałam ale mam tyle pracy że sama już nie daje rady.
Jeśli chodzi o wagę to teraz jest ok 54 kg - mimo że uważam iż ta waga jest obrzydliwa to i tak ubyło mi 2 kg...... - czyli w sumie pozbyłam się jojo i jestem w punkcie wyjścia
Teraz trzeba ogarnąć tyłek bo do szkolnej wycieczki chce schudnąć min 2 kg a do obozu na który zamierzam jechać murze zgubić aż 5 kg.
Dziś zamierzam jeszcze trochę poćwiczyć pomimo iż mam baaaaaaaaaaaaardzo dużo nauki - zobaczymy ile dam rade zrobić

A tak wgl kochane wczoraj była noc muzeów - ja wybrałam się na zwiedzanie.
A wy? Byłyście na jakiś ciekawych wystawach?

LATO NADCHODZI !!!

LATO NADCHODZI !!!


LATO NADCHODZI !!!



7 komentarzy:

  1. U mnie też była noc muzeów, ale mieszkam w takim mieście że raczej nic nie zaciekawiło na tyle żeby włóczyć się po deszczu :P Nie przejmuj się tym że jeszcze ci zostało coś do zrzucenia, ciesz się że ubyło i dietuj dzielnie dalej, do obozu na pewno dasz radę!
    perfectlala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie ma niczego takiego :((
    Eh, co do wagi.. Wiem jak się czujesz. Ważę od Ciebie tylko 1kg mniej, więc czuje się z tym tak źle jak Ty ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze uda Ci się schudnąć do wycieczki tyle ile będziesz chciała <3
    Będę zaglądać i wspierać :*
    http://skinnyamanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że zwalczyłaś jo-jo, gratulacje <3
    Powodzenia z dietą, teraz będzie tylko lepiej *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. haha szczerze mowiac kompletnie zapomnialam o tej nocy -,- a moglam isc, dobra wymowka na wyjscie, ehhh ;c
    super, ze spadlo Ci te dwa kilo, gratuluje ;*
    oby tak dalej <3 a na pewno do wakacji bedziesz wygladac tak jak tego pragniesz *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje -2kg! Tak trzymaj!
    W sumie ja do obozu muszę schudnąć jeszcze 14kg, ale to dopiero w sierpniu... Mało czasu.
    Na nocy muzeów niestety nie byłam ( choć jedno muzeum mam tuż pod blokiem) ;)

    Życzę Ci powodzenia i chudości ;*

    PS wejdziesz na mojego bloga? Dopiero zaczynam i przydałoby się jakieś wsparcie...
    ifat-thin.blogspot.com
    trzymaj się chudo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę wejść na twojego bloga - wyświetla się komunikat o jego usunięciu :/

      Usuń