niedziela, 29 grudnia 2013

Proszę was o radę!


Zaczynam sobie dzień od kawki :)
Nie daje rady na mniejszej ilości jedzenie - naprawdę nie rozumiem tego - więc dziś postanowiłam jeść same owoce i warzywa + jeden kawałek gotowanego mięsa na obiad (do tego oczywiście jakaś kawa, herbata i duuuuuuuuuuuuuużo wody)

Chce też was poprosić o pomoc.
Zastanawiam się nad zastosowaniem SGD (wcześniej już do niej podchodziłam ale nigdy nie wytrwałam do końca). Dietę tą na pewno znacie - ale ciekawi mnie pewna kwestia. Napisane jest że do diety tej nie wlicza się warzyw i owoców. Trochę tego nie rozumiem bo przecież owoce mają dużo cukru i jak by nie było to też są kalorie - i to wcale nie takie małe.
Czym mogłybyście mi napisać waszą opinię na ten temat.
 Poważnie myślę o rozpoczęciu tej diety ale naprawdę potrzebuje porady.
Z góry dziękuje. :)


1 komentarz:

  1. ja na sgb obiłam tak, że owoce zjedzone do 14-15 nie wliczałam, a te zjedzone później już tak : ) życzę wytrwałości, trzymaj się ;**

    OdpowiedzUsuń