niedziela, 17 lipca 2016


17.07.2016
To zdjęcie dobrze mnie ilustruje. Jest zupełnie tak jak po lewo a powinno być zdecydowanie tak jak po prawo.....................


Waga: 52,7 kg

Ćwiczenia
50 przysiadów
50 brzyszków
boczki tiffany

Kcal: Meeeeeeeeeeeeega dużo zjadła, dużo wyrzygałam. Żoładek mi pęka i nie umiem przestać jeść. Zajadam emocje. Staram sie pić ziołowe herbaty ale i tak non stop ciągnie mnie do lodówki. Nie wiem co zrobić. Do Sierpnia musze ważyć mniej niż 50, 5 kg czyli muszę zrzuciś 2 kg w 2 tygonie. Niby banał. Niby. Bo przy takich bilansach i apetycie (?) to nw jak mam to zrobić.

 bułka x3
-kakao x2
-jabłko x 2
-morele x9
- ser biały x2
- 18 plastry polędwicy
- jajko
- pomidor
-obiad
-4 krromki chelba
- makaron

3 komentarze:

  1. Cześć! Dziś znalazłam twój blog i już czekam na twoje następne posty. Najbardziej podoba mi się zakładka ,,Wrrrrrr"- mam podobną na moim blogu. Gdybyś zechciała, to możesz zajrzeć do mnie. Dopiero tu zaczynam więc będziesz chyba pierwsza. Powodzenia! rzymmaj się chudziutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś będziesz prawą wersją, nie martw się. Tylko trzeba przestać wpieprzać, najważniejsze! Do sierpnia powinno Ci się udać zrzucić te 2 kg, to wcale nie tak dużo. Powodzenia, i zapraszam do mnie.
    the-saddest-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie w opanowaniu emocji bardzo pomagają ćwiczenia i czytanie książek. Zjadłaś dużo owoców, więc nie jest tak źle.

    OdpowiedzUsuń