poniedziałek, 13 stycznia 2014


Zawieszam bloga

Nie bd umieszczać tu postów dopóki nie osiągnę chociaż małego sukcesu.
Prawdopodobnie bd obserwować wasze blogi ale i tego nie obiecuje.
Muszę podjąć wreszcie decyzje czy się ogarnę i wreszcie schudnę czy na zawsze już bd grubym grubasem. Nie bd tu na razie pisać, wstyd mi za siebie. Nie chce byście czytały o mojej porażce.
 Cieszcie się ze swoich sukcesów, wkładajcie w to całe swoje serce - róbcie to co mi właśnie teraz się nie udaje. Może kiedyś bd zwycięzcom ale na pewno to jeszcze nie ten dzień. Żal mi sb. Jestem beznadziejną świnią i nie umiem tego zmienić. Nie mam takie zapału jak dawniej, osiadłam na laurach wygrywając bitwy ale przegrywając wojnę. Marnowałam tylko czas mając nadzieję, że mi się uda.

Trzymajcie się chudo, dajcie z sb wszystko i najważniejsze - nie poddawajcie się :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz